piątek, 17 grudnia 2010

Anielskie dziewczyny :) Marika i Zosia




Dzieje się, dzieje :) ale jak mogłoby być inaczej, skoro w przedświąteczny czas anioły są jak najbardziej "na miejscu" :)
Zatem dalej będzie czerwień i zieleń :) i choinki i bombeczki :) Święta , święta :)

Tym razem panienki dwie :) to już chyba ostatnie świąteczne anioły :) Obie w fartuszkach, bo pracy przed Świętami trochę jest, niech się panny za nią biorą :)




Najpierw Marika :) w lnianej sukience - tu bez fartuszka:

a tu ubrana, w całej okazałości:



Jest i Zosia :) od razu zabrała się za ..ubieranie choinki :) i słusznie, każda para rąk w przedświątecznej gonitwie się przyda :)






a na deser karteczki dwie :




Kolejna Lala, którą "mam na warsztacie" to wyzwanie nie lada :) muszę się z nim zmierzyć w weekend, ale obawiam się trochę jak to wszystko wyjdzie, łatwo nie będzie :) ale ja lubię wyzwania :)

Miłego dnia wszystkim !

10 komentarzy:

  1. śliczne są obie :) że też ja na taki pomysł nie wpadłam, żeby sobie takie pomocnice uszyć...u mnie dwie elegantki zostały...ale do pracy to się raczej nie nadają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U Ciebie powstaja one migiem, tez bym chciala miec takie szybkie i zwinne paluszki, bo po tej jednej tildzie nie chce mi sie zabierac za kolejne.
    Buzka

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietne ANIOLKOWNY.Jak szybko powstaja.Panienki bardzo 'klimatyczne':-)
    -Pozdrwiam cieplutko-Halinka-

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne anielinki :) bardzo świąteczne, a i karteczki urocze. Szczególnie ta pierwsza mi sie bardzo podoba :)
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  5. :):) ja musze sie z jedną Twoją Panienką rozstac i serce boli bo one sie żżyły :) Madziu wiesz ze mi sie bardzo podobaja i te moje i te Twoje Pracowite kobietki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje Wam wszsytkim Kochane !
    Niko-no to siup, uszyj jednej damie fartuch i niech zakasa rękawy,
    Ateno-nie wiem czy tak migiem...nocami powstają a ja pozniej ledwo żyję :) ale obiecałam, że na Swięta będą to będa :)
    Halinko - dziękuje Ci bardzo :)
    Angelo - mnie też ta pierwsza kartka bardziej się podoba :) dziękuje za odwiedziny :)
    Reniu - wiesz, że ...ja dla siebie jeszcze żadnej nie uszyłam ? wszystkie poszły sobie ode mnie w świat :) i mam nadzieję, ze uśmiech komuś dadzą :)
    pozdrawiam Was mocno ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie świąteczne panienki :) Super !
    Karteczki cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne świąteczne Anielice, a jakie pracowite - w rytm świątecznych przygotowań wpadły po same uszy/skrzydła?:))
    Ściskam ciepło i trzymam kciuki za kolejne wyzwania:)
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  9. no tak... już nie nadążam za Tobą... super świątecznie!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

zobacz także