poniedziałek, 31 maja 2010

Panna Wiktoria - czyli królisia słusznego wzrostu :)


Tym razem przedstawiam Państwu Pannę Wiktorię :) Królisia słusznego wzrostu może śmiało pretendować do tytułu Starszej Siostry, bo zgodnie z życzeniem jest większa od poprzedniczek ;)

Uszyta na zamówienie zaraz będzie miała koleżankę, bo Zuzia jak tylko ją zobaczyła zrobiła "spaniele oczka" i uprosiła mnie o wierną kopię...trzeba się więc brać za robotę :)



Jeszcze tylko moje balkonowe przyjaciółki: hortensja...cudna moja, w tym roku niebieska:

I zobaczcie kto u nas zamieszkał....jeszcze troszkę się wstydzi, ale myślę że więcej słoneczka i pokaże nam swoje słodkie oblicze :) w końcu nie ma to jak poziomki z własnego mini ogródka :) na razie Zuzia tradycyjnie im śpiewa...żeby lepiej rosły oczywiście :)



Miłego i spokojnego wieczoru wszystkim odwiedzającym :)

4 komentarze:

  1. Śliczna królisia i hortensja cudna!!
    Zaintrygował mnie ten elfik w poziomkach, ma takiego słodkiego buziaka:).
    Pozdrawiam i życzę dużo słonka na balkonie .

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne hortensje i królowa... o przepraszam królisia Wiktoria;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Madzi balkon widac z odleglosci 2 kilometrów. W ciągu kilkunastu balkonów wyróżnia się ukwieceniem :-) i kwiatki Ją lubią- moje hortensje jeszcze jakoś nie kwitną ;)

    A królisiowa panienka świetna- sukienka w groszki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka śliczna!:) Oj, Madziu, szalejesz z tą maszyną;) I dobrze!:DDD Całusy!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

zobacz także