poniedziałek, 22 marca 2010

Troszke wiosny :) bo to już wiosna, prawda??




Troszke wiosny dla Was
:)
Nie chcę popełniac falstartu, więc z dekoracjami świątecznymi czekam cierpliwie do Wielkiej Soboty, kiedy to koszyczek ze święconką przyniesiemy z Kościoła i zaczniemy cieszyć się nadchodzącą Wielkanocą.

Ale po ostatnim poście, w którym zawiało mi zimmmmą i reniferami św. Mikołaja, musiałam przełamać tę passe, bo jeszcze sie skubańcom coś pomerda i wrócą?? a ja za śnieg tej wiosny już baaardzo dziękuje :)

więc żeby nie było, żem gołosłowna







a na to czekam....
to zdjęcia z zeszłego roku....
jeszcze tydzień i mam nadzieje, że bede mogła juz posadzić pierwsze bratki i stokrotki :) obie z Zuzią czekałyśmy na tę chwilę całą zime





3 komentarze:

  1. Tak, tego nam trzeba, kwiatów zieleni i słońca:)
    Madziu wybacz, że nie od razu załapałam. Witaj w gronie blogujących, powodzenia:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. wiosny wiosny !!! Jola pokazala jaja i mamy cieplej to moze Ty wywolasz slonko i wspolnymi silami doczekamy wiosny !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. No mi powoli już przekwitają pierwsze żonkile i krokusy, dlatego sobie myślę, że teraz będzie tylko cieplej i wiosenniej;) Buziaki i zdrówka!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

zobacz także