niedziela, 14 listopada 2010

Panna Mikołajówna :)



Na Waszych blogach Święta w natarciu...U mnie też przygotowania ruszyły i tylko...czasuuuu , czasu mi potrzeba, bo "głowa aż kipi" z nadmiaru pomysłów :)



No to zaczynamy :) Dzisiaj pierwsza panna Mikołajówna a niebawem będą kolejne :)




W tym przypadku wszytko zaczęło się ...od kupna czerwoooonego, mooocno czerwonego materiału ;) no i pomponiki zachomikowane wyciągnęłam...podumałam i uszyłam ;) i moje ukochane krateczki ...:)





Mam nadzieję, że Wam się panienka spodoba :):):) Miłej niedzieli wszystkim gościom !

10 komentarzy:

  1. Świetna panna! Ja też lubię kratki i oczywiscie kolor czerwony :)) Super ci wyszła Mikołajka :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ta panna Mikołajówna :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna! Już nie mogę się doczekać kolejnych :) A karteczki z postów poniżej zachwycają mnie nieziemsko - CUDOWNE!!! Pozdrawiam przeserdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna, lekka i delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej,Madzielko:-)
    Zrobilas cos,za czym ja bardzo tesknie i zobaczysz-ja tez zrobie,tylko FACECIKA,bo juz mam pomysl na takiego 'SWIATECZNIKA' dla mojego Meza glownie:-)
    Bedzie na swiatecznym 'etacie' przez lata,jak ta moja 'czarownicka'-ktora teraz bedzie 'pracowac' okazjonalnie w 'czarownicze swietka' a tutaj jest ich troche wiecej,niz tylko 31-go pazdziernika-w Helloween.Podobne swieteczko jest w lutym,specjalnie dla dzieci i znow zatrudnie ja do pracy:-)
    Twoja PANNA MIKOLAJKA jest sliczna-taka 'swieza' w wygladzie i z tym prezencikiem jest naprawde nastrojowa i... z 'nosem'Ja tez zrobie takiego z nosem:-)-ciekawe,czy Ci sie spodoba:-)
    Slicznie ja ubralas-jest super-oryginalna:-)
    Pozdrawiam Cie cieplutko-Halinka-

    OdpowiedzUsuń
  6. Annaszo i ELu - dziekuje za odwiedziny :) z przyjemnoscią odwiedziłam Wasze blogi ! dziękuje, dzieki Wam moge poznawać takie miłe nowe miejsca w sieci jak Wasze przystanie :)
    Darsi - miód na moje serce ! dziękuje bardzo !
    Niko - Twoje ostatnie wytwory ciągle mam w pamięci, dziekuje za komentarz ;)
    Halinko - faaajnie z tym świętem z lutym dla dzieci. Super sprawa, mam nadzieje, ze napiszesz więcej u siebie na blogu przy tej okazji :) dziękuje Ci za ciepłe słowa, ciesze się, ze aniol sie podoba i czekam na Twojego facecika !
    wszystkie Was mocno pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna Madziu Mikołajeczka! Działaj dalej świątecznie! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. A dlaczego by nie, kto mowil ze tylko Mikolaje w meskiej postaci sa na swiecie, jak widac mozna tu i tam Panne Mikolajowne tez wypatrzec- a jaka slodka, mysle ze kazdy chcialby prezent z rak takiej Pannienki otrzymac :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam do mnie po wyróżnienie :)
    www.igielnia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje Mikołajki są zachwycające.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

zobacz także